Webanalist

Wat je gaat doen als Webanalist?

  • Analyseren van de cijfers uit verschillende databronnen zoals Google Analytics en CRM systemen. Deze verwerk je tot business intelligence – of managementrapportages.
  • Je bepaalt mede de KPI’s van onze klanten en initieert, analyseert en helpt bij het opzetten van online gebruikersonderzoeken zoals A/B testen en personalisatie.
  • Opstellen van compacte en begrijpelijke (web)rapportages en –analyses. Deze presenteer je aan jouw klanten en aan interne collega’s.
  • Creëren van slimme templates voor rapportages met behulp van analytics tools, o.a. in BI tooling.
  • Inrichten van cross-channel dashboards voor cijfers en het meten van kanaalsturing en conversie tussen (on- en offline)kanalen.
  • HBO/WO werk- en denkniveau, bij voorkeur een studie in een bèta richting.
  • 2 tot 4 jaar relevante werkervaring op het gebied van digital analytics / online marketing.
  • Ruime ervaring met Google Analytics, GAIQ is een pre.
  • Het is een pre als je ervaring hebt met SQL en Business Intelligence Tools (bijvoorbeeld: Tableau, Clickview of Sisense).
  • Zowel analytisch als communicatief sterk.

 

MineScape

Wij hebben alle expertise in huis om online recruitmentvraagstukken op te lossen voor uitzendbureaus, bureaus in de werving & selectie/detachering en corporates. Wij zijn dé kennispartner op het gebied van Online Recruitment.

Functie-eisen

  • Utrecht
  • HBO-denkniveau WO-denkniveau
  • 1-3 jaar 4-6 jaar ervaring
  • 5 dagen per week

Reageer op dit beschikbare werk

LBOMBOHBOWO

Persoonlijke gegevens

Ik ga akkoord met het plaatsen van deze gegevens op de website Werken4Groeibedrijven

Volg ons op social media