Customer Support Specialisten

Als support specialist ben je het visitekaartje van Softbrick. Je analyseert, prioriteert en beantwoord de vragen van klanten per e-mail en/of telefoon. Ook ga je werkzaamheden verrichten op het gebied van configuratiebeheer binnen de Softbrick software.

Om onze klanten optimaal te kunnen helpen, zul je de Softbrick software applicaties goed moeten beheren. In de eerste maand wordt je daarom intensief ingewerkt in de diverse functionaliteiten. Hierbij wordt ook maximale inzet van jouw zijde verwacht.
Ook in de periode na het inwerktraject zal je nog regelmatig in nieuwe situaties terecht komen. Daarnaast heb je te maken met software dat in hoog tempo wordt doorontwikkeld. Het blijft dus een uitdagende functie die nooit saai wordt.

HBO denk- en werkniveau met ICT achtergrond;
Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal;
Kennis van Hard- en Software;
Kennis van HTML, PHP;
Kennis van Webservices (ISS/Apache);
Kennis van Networking;
Basiskennis Windows Server 2003, 2008 en 2012;
Beheerkennis Windows XP/Vista/7/8;
Het is een pré als je ervaring hebt met Jira.

Softbrick BV

Softbrick ontwikkelt en levert al 20 jaar Workforce Management software. Wij bieden oplossingen voor tijdregistratie, personeelsplanning, normeren, budgetteren en toegangscontrole. Softbrick zorgt ervoor dat bedrijven hun belangrijkste kostenpost – personeel – kunnen verlagen en voor altijd kunnen beheersen. Het resultaat: inzicht in tijd – rendement uit arbeid.

Functie-eisen

  • Gelderland
  • HBO-denkniveau
  • 1-3 jaar ervaring
  • 5 dagen per week

Reageer op dit beschikbare werk

LBOMBOHBOWO

Persoonlijke gegevens

Ik ga akkoord met het plaatsen van deze gegevens op de website Werken4Groeibedrijven

Volg ons op social media