Administratief commercieel medewerker afdeling Sales Almere

Het bedrijf is gevestigd in Almere en is een verkooporganisatie van consumentenartikelen in meer dan 30 landen. Het bedrijf groeit snel, zowel in Nederland als daarbuiten en is marktleider in de Benelux, met eigen vestigingen in Nederland (hoofdkantoor), België, Spanje, Italië en de UK en heeft eigen verkooporganisaties in Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk en Tsjechië. Tevens vindt export plaats naar meer dan 30 landen.
Alle producten die het bedrijf verkoopt worden bedacht, ontwikkeld, getest en gefabriceerd binnen het bedrijf. Daarnaast zorgt een eigen marketingafdeling voor naamsbekendheid via huis-aan-huis brochures, tv reclame en diverse andere opvallende uitingen, zoals website en –shop.
Het bedrijf telt in Nederland ongeveer 100 medewerkers en kenmerkt zich door een hands on en no nonsens cultuur.

De afdeling backoffice speelt een belangrijke rol in het proces van verkoop en distributie van onze producten. Voor deze afdeling is WerkTalent Almere op zoek naar een fulltime administratief, commercieel medewerker. Tot jouw taken behoren:
Het correct voeren van een volledige verkooporderadministratie (order-entry, aanmaken magazijnbonnen, leveringen muteren, factureren, archiveren).
Het vullen en onderhouden van het debiteurenbestand.
Telefonisch te woord staan van klanten en vertegenwoordigers in de taal van het desbetreffende land.
Het verzorgen van informatie en verlenen van service aan klanten en vertegenwoordigers.
Het documenteren van werkzaamheden in duidelijke werkinstructies
Actief deelnemen aan optimalisaties van afdelingsprocessen
Opmaken exportdocumenten

Jij bent een persoon die secuur werkt en op vlotte wijze de verkooporderadministratie kan begeleiden.
Je hebt een opleiding op minimaal MBO + niveau en hebt reeds een aantal jaren werkervaring in een vergelijkbare functie.
Je hebt een perfecte beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Enige kennis van de Duitse taal is een pre.
Daarnaast beschik je in algemene zin over uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden.
Je bent creatief en beschikt over een analytisch en organisatorisch vermogen.
Een servicegerichte instelling, afdeling overschrijdend denken, rekenkundig inzicht en een commerciële instelling behoren tot jouw kwaliteiten.
Ruime ervaring in het gebruik van o.a. MS Office, met name Excel, is vereist. Ervaring met Microsoft Dynamics AX (Axapta) is een pré.

 

Werktalent

Waar andere uitzendbureaus vestigingen sluiten, openen wij ze. Met lokale partners die zelf uit de buurt komen. We bemiddelen mensen, geen nummers. Daarom zien we kandidaten zoals ze zijn en kijken we verder dan het CV. Wij geloven in direct en persoonlijk contact. We horen graag van u hoe u het ziet. U beter leren kennen. En u beter van dienst zijn.

Functie-eisen

  • Overijssel
  • HBO-denkniveau
  • 1-3 jaar ervaring
  • 5 dagen per week

Reageer op dit beschikbare werk

LBOMBOHBOWO

Persoonlijke gegevens

Ik ga akkoord met het plaatsen van deze gegevens op de website Werken4Groeibedrijven

Volg ons op social media